top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverSusan Dekker - Renes

Groeien met Mickey Twirls And More

Lieve allemaal,


Mickey Twirls And More is ondertussen al een tijdje aan het uitbreiden.

In juni 2018 ben ik begonnen met Mickey Twirls mijn doelgroep was voornamelijk gericht op bruiloften met een Disney/Mickey thema.



In 2020 kwam covid-19 om de hoek zetten en zat ik ineens door corona volledig thuis.

Veel tijd gehad om na te denken wat ik wilde met Mickey Twirls.

Vanaf die periode is het Mickey Twirls And More geworden.


Ik was ondertussen flink aan de hobby geslagen, ik had toch genoeg tijd.

Zo is er dan ook nu bij Mickey Twirls And More een groot assortiment beschikbaar.

Van haar accessoires tot aan speenkoorden en uiteraard is er ook van alles te vinden voor koningsdag en de kerst.



Zoveel ideeën en ondertussen ook weer aan het werk bij mijn baan als kok.

Fijn en dankbaar dat ik Mickey Twirls And More nog steeds kan uitvoeren naast mijn baan.

Soms dan wel tot in de late uurtjes om bestellingen in te pakken maar dat maakt allemaal niet uit.

Het leukste is eigenlijk dat ik mijn creativiteit kwijt kan en er tevens andere mensen blij mee kan maken.

Ik probeer de meeste producten van Mickey Twirls And More unique te houden.

Dit houd in dat er van de meeste producten dus maar 1 bestaat.

Ook doe ik dit zodat je een product koopt die niet iedereen heeft en het is natuurlijk ook leuk om cadeau te doen aan iemand anders.

Hier bij Mickey Twirls And More is er ook een mogelijkheid om zelf jou voorkeuren door te geven voor bepaalde items.

Zo kan je dus ook een cadeau kopen die speciaal ontworpen is naar jou wensen.


Bij deze sluit ik dit blog bericht af, hopelijk zijn jullie iets meer te weten gekomen over Mickey Twirls And More.

Mocht je nog een vraag hebben neem dan gerust contact met mij op of laat een reactie achter.


Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende blog.


Magische Groet,


Susan




15 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page