top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverSusan Dekker - Renes

Bestellingen op maat gemaakt


Vandaag hier in de blog van Mickey Twirls And More 1 van de meest gestelde vragen die ik krijg.


Kan je ook iets maken op maat of gepersonaliseerd?

De antwoord op deze vraag is uiteraard ja.

Samen met de klant overleg ik altijd wat precies de wensen zijn om te kijken wat ik kan betekenen om aan de wensen te voldoen.

Niet altijd een makkelijke opgave maar ik vind dit de leukste uitdaging om te doen.

Niet denken in problemen maar in oplossingen!

Er is bij Mickey Twirls And More al heel veel keus, toch blijft voor mij het speciaal maken op aanvraag het leukste om te doen.

Zo heb jij als klant echt een leuk en unique cadeau voor jezelf of voor iemand anders.

Ook zijn er haak verzoeken zeker een mogelijkheid.

Dit kan echter wel iets langer duren omdat achter alle haak creaties mijn moeder zit.

Ik kan zelf echt niet haken en ben dan ook blij dat mijn moeder dit wel kan en wil doen voor mij.

Een tijdje geleden hadden we een haak

verzoek voor muisjes.

Hieronder de foto :

Ook krijg ik vaak de vraag om speenkoorden te maken met naam.

Toen ik net begon deed ik dit eigenlijk niet, het is best een grote investering.

Het afgelopen half jaar kreeg ik steeds meer de vraag of het wel mogelijk was.

Na lang wikken en wegen heb ik dan toch de stap gezet.

Sinds een paar maanden kan dit dan ook en heb ik al hele leuke koorden mogen samenstellen.

Bij deze een paar voorbeelden :





Uiteraard maak ik ook speenkoorden zonder naam op verzoek maar ook andere artikelen uit de webshop kunnen aangepast en op maat gemaakt worden.

Hier een paar voorbeelden :




Zoals je ziet is er niks eigenlijk te gek, nou althans mits het haalbaar is uiteraard.


Mickey Twirls And More wenst jullie een hele fijne dag.


Magische Groet,


Susan

(Eigenaresse van Mickey Twirls And More)


10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page